• Tipsa oss
  • Kontakta oss
Setup Menu via Wordpress Dashboard > Appearance > Menus
Vill du veta hur man blir full?
3 maj, 2013

Antagligen har du koll på hur man blir full, men vet du hur man blir full snabbast, billigast eller på flera roliga sätt? Eller vill du bara ha sköna och roliga tips till helgen?

Vi har testat appen HMBF som står för Hur Man Blir Full, det är en enkel och smidig app som kan rädda den stela förfesten och göra din kväll till den bästa på länge.

Öppna appen och möts av ett sjukt bra tips direkt, är du sugen på fler så klickar du på ‘Nästa tips’. Helt plötsligt är du kungen på förfesten, du kan dela med dig av roliga tips och lekar för att bli fullast på festen.

Men vad kostar appen för att kunna bli bäst på fest? Ingenting!

Gå in på http://hurmanblirfull.se och klicka på ‘Installera’ i menyn, HMBF fungerar till iOS/Android och alla andra smartphones med webbläsare.

Moore säger: Vi ahr trstat apen i flerra timr nu, hyr bra som hell.st. pefkekt.

Dela det här:

  • Twitter
  • Facebook
highlights
Dela

Livsstil

Redaktionen

Relaterade inlägg

FILMA SOM ETT PROFFS!
8 augusti, 2015
En ö för party dygnet runt i mellanöstern
2 mars, 2015
Manliga och fräcka klockor
26 februari, 2015
  • Senaste inläggen

    • Kärleksfulla drinkar
      10 februari, 2021
    • Clubhouse - är du med?
      9 februari, 2021
    • HyperX hyllar spelhistoriens största spel- och ljudupplevelser med episkt quiz
      27 december, 2020
    • Klädsamt seriemode
      30 november, 2020
    • Must från Skåne
      19 november, 2020


  • Senaste inläggen

    • Kärleksfulla drinkar
      10 februari, 2021
    • Clubhouse - är du med?
      9 februari, 2021
    • HyperX hyllar spelhistoriens största spel- och ljudupplevelser med episkt quiz
      27 december, 2020

Genom att fortsätta surfa på denna webbplats, och genom fortsatt användning av denna webbplats accepterar du att vara bunden av och följa användaravtalet. Copyright © 2001-2015 moore.se - Alla rättigheter reserverade. man.se ägs och drivs av LM Networks AB (Lejon Media)