MOORE

Träningspass för en fantastisk mage

Razmus Sandeborg

Är du ute efter den perfekta tvättbrädan så är detta ett träningsprogram prefekt för att ta dig dit. Något man måste inse när man tar sig an uppgiften att skaffa sig sitt sexpack är att det kommer inte att hända något genom att bara köra olika typer av maskiner eller övningar där men enbart fokuserar på magen, detta kommer inte att ge några resultat. Hemligheten är att jobba med hela kroppen då din mage har ett fettlager som måste brännas bort.

Detta är det ultimata passet för att uppnå dina förväntningar, här fokuserar du på hela kroppen, du aktiverar flera muskler, förbränner hundratals kalorier och jobbar hela tiden med bålmuskler.

Börja passet med en valfri uppvärmning. Jag gillar personligen roddmaskinen. Kör detta i intervaller för att få upp ett bra flås.

Själva träningspasset består sedan av fyra stationer där man blandar styrka, cirkelträning och superset.

Abs

WORKOUT

  1. STYRKA
    Plankan, 
    detta kör du i 45 sek fem gånger med 20 sek vila mellan varje sett-
  2. SUPERSET  Detta inebär att du kör båda övningarna och alla set utan vila
    Bulgariska splitböj med skivstång,    
    3 set med 10 rep
    Fråntböj med hantel,   
    3 set med 15 rep
  3. SUPERSET, Detta inebär att du kör båda övningarna och alla set utan vila
    Chins, 4 set med 8 rep
    Fällkniven, 4 set med 12 rep
  4. CIRKELTRÄNING, detta innebär att du gör 1 set av varje övning, vilar 60 sek och går på nästa set
    Axelpress med skivstång 4 set 12 rep
    bergsklättaren, 4 set 20 rep
    hantelrodd, 4 set 20 rep

 

Tips.

Kör detta pass tre dagar i veckan med minst en dag vila mellan passen, du kan till exempel köra passet måndag, onsdag, fredag.

Kör hårt så kommer du att se stor utveckling !

Dagens workout

Mål
Fettförbränning och magmuskler

Muskler som används,
Bröstkorg, Rygg, Axlar, Quadriceps, hamstrings, säte och magmuskler.

Tid för pass,
ca 45 min

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *