• Tipsa oss
  • Kontakta oss
Setup Menu via Wordpress Dashboard > Appearance > Menus
Mobilspel som livar upp toalettbesöket
27 oktober, 2016

Spelbolaget Betsson har frågat svenska kunder när de vill liva upp stämningen med hjälp av spel och det vanligaste svaret blev vid toalettbesök. Strax efter kom lunchraster och sen väntetider.

”De flesta kan nog känna igen sig i att de plockar fram mobilen vid trista situationer. Dagens appar gör det lätt att uppleva lite spänning i vardagen. Vi ser att många tar tillfället i akt även under kortare stunder, till exempel toalettbesök”, säger PR-chefen, Robin Olenius på Betsson.

I sin nya kampanj ”Anytime’s Playtime” vill Betsson framhäva lekfullheten där reklamfilmerna ska spegla de erfarenheter många spelare har. Spelarna kan själv skicka in videoklipp till siten www.anytimeisplaytime.com där de bästa bidragen har chans att bli Betssons nästa reklamfilm.

 

Dela det här:

  • Twitter
  • Facebook
Dela

Film & Spel  / Gambling  / Humor  / Nyheter

Redaktionen

  • Senaste inläggen

    • It’s Tiki time!
      12 april, 2021
    • Caketail till påsk?
      29 mars, 2021
    • Volvo XC40 P8 Recharge
      24 mars, 2021
    • UNIQLO lanserar digital träningsklubb
      18 mars, 2021
    • Kärleksfulla drinkar
      10 februari, 2021


  • Senaste inläggen

    • It’s Tiki time!
      12 april, 2021
    • Caketail till påsk?
      29 mars, 2021
    • Volvo XC40 P8 Recharge
      24 mars, 2021

Genom att fortsätta surfa på denna webbplats, och genom fortsatt användning av denna webbplats accepterar du att vara bunden av och följa användaravtalet. Copyright © 2001-2015 moore.se - Alla rättigheter reserverade. man.se ägs och drivs av LM Networks AB (Lejon Media)