• Tipsa oss
  • Kontakta oss
Setup Menu via Wordpress Dashboard > Appearance > Menus
Kristoffer Triumf i ny kampanj med Velour by Nostalgis
16 november, 2016

Sedan en tid tillbaka har Velour By Nostalgi haft ett koncept de kallar Creative Minds. I kampanjen har man valt att lyfta fram kreativa personer från vår samtid som man tror kunnat representera varumärket väl. Denna gången blev det mannen bakom succépodden Värvet, ingen mindre än Kristoffer Triumf. Tidigare har man haft personer som Ruben Östlund, konstnären Johan Andersson och musiken José Gonzales.

Varje ambassadör har fått ta fram ett plagg som tas med i kollektionen och Kristoffer Triumf valde att göra en blå ullrock kallad ”Manson”. Varje kvartal kommer man att släppa nya kampanjer som tagits fram av utvalda personer.

vbn_kristoffertriumf_foto_amandaelsalarsson_1vbn_kristoffertriumf_foto_amandaelsalarsson_2

Dela det här:

  • Twitter
  • Facebook
Dela

Kändisar  / Mode  / Nyheter

Redaktionen

  • Senaste inläggen

    • It’s Tiki time!
      12 april, 2021
    • Caketail till påsk?
      29 mars, 2021
    • Volvo XC40 P8 Recharge
      24 mars, 2021
    • UNIQLO lanserar digital träningsklubb
      18 mars, 2021
    • Kärleksfulla drinkar
      10 februari, 2021


  • Senaste inläggen

    • It’s Tiki time!
      12 april, 2021
    • Caketail till påsk?
      29 mars, 2021
    • Volvo XC40 P8 Recharge
      24 mars, 2021

Genom att fortsätta surfa på denna webbplats, och genom fortsatt användning av denna webbplats accepterar du att vara bunden av och följa användaravtalet. Copyright © 2001-2015 moore.se - Alla rättigheter reserverade. man.se ägs och drivs av LM Networks AB (Lejon Media)