Jack Black
SELF
Axe

Makt & Pengar

AXE söker Nordic Brand Manager

Redaktionen

Kontaktannons:

Spännande och utmanande trendsetter söker likasinnad!

Söker du ständigt nya utmaningar i livet? Drivs du av en vilja att testa dina gränser och sticka ut från mängden? Har du vad som krävs för att inspirera och utveckla mig?

Jag är en spännande och fantasirik själ som letar efter ett liv med mål och mening. Därför söker jag nu min “match made in heaven”. Tillsammans hoppas jag att vi kan utveckla ett förhållande som fängslar och sätter minnesvärda avtryck i vardagen. Ålder och kön spelar mindre roll, så länge vi delar passionen för att utmana normen och leva livet till max kan vi tillsammans bryta ny mark och hjälpa andra att lyckas i spelet om att hitta den rätte. Förslagsvis träffas vi inom kort, utbyter erfarenheter och ser om vi är rätt för varandra.

Svar till: thehottestjob@unilever.com senast den 31.5.2012

Kravprofil:

* Du är resultatorienterad.

* Du är entusiastisk och inspirerande och vågar utmana.

* Du har en förkärlek till varumärken.

* Du har en universitetsexamen i marknadsföring eller dylikt.

* Du har 3-4 års yrkeserfarenhet med bevisat goda resultat inom marknadsföring/försäljning.

* Du har goda kunskaper i digital marknadsföring samt sociala medier.

* Du kan uttrycka dig flytande i tal och skrift på svenska och engelska. Om du dessutom kan finska eller danska är det ett plus.

Är du nyfiken och vill veta mera? Ring då AXE på +46-8-619 9500

Tjänsten:

* Tjänsten som Nordic Brand Manager för AXE är placerad i Solna med frekventa resor till Helsingfors och Köpenhamn.

* Du tillhör det nordiska marknadsteamet inom personliga hygienprodukter och arbetar nära det europeiska teamet med varumärkesfrågor.

* Vi erbjuder dig möjligheten att bygga långsiktiga varumärkesvärden på den nordiska marknaden.

* Tjänsten innebär ett ansvar för leverans av såväl varumärkets värde och marknadsandel som för att driva en vinstdrivande tillväxt av omsättningen i Norden.

AXE är idag världens största varumärke inom manlig ”grooming”. Varumärket är under ständig utveckling och produktportföljen har breddats från deodoranter till nya kategorier som doft och hudrengöring och fler nyheter är på gång.

Dela


SELF