• Tipsa oss
  • Kontakta oss
Setup Menu via Wordpress Dashboard > Appearance > Menus
Ansiktet som Creative Minds i Velour by Nostalgis SS17-kampanj
27 april, 2017

År 2011 slog Ansiktet (Herbet Munkhammar & Erik Nordström) igenom med debutsingeln ”X”, vilket gjorde dem till ett av landets mest streamade artister. Nu, ett flertal hits senare är de aktuella med nya albumet ”Tusen Nålar” som har release den 12 maj.

De är även en del av Velour by Nostalgi vårkampanj Creative Minds, som är en serie porträtt av drivna persionligheter som driver utvecklingen framåt och inspirerar till att göra välklädda och hållbara kläder ”för mannen i tiden”.

– Velour står för välklätt mode med en tydlig idé kring hållbarhet. Vi gick igång på den kombinationen, säger Ansiktet.

Dela det här:

  • Twitter
  • Facebook
Dela

Mode  / Nyheter

Redaktionen

  • Senaste inläggen

    • HyperX hyllar spelhistoriens största spel- och ljudupplevelser med episkt quiz
      27 december, 2020
    • Klädsamt seriemode
      30 november, 2020
    • Must från Skåne
      19 november, 2020
    • Detroit Rock Rum
      16 november, 2020
    • Julklappstips för den klockintresserade flygälskaren
      15 november, 2020


  • Senaste inläggen

    • HyperX hyllar spelhistoriens största spel- och ljudupplevelser med episkt quiz
      27 december, 2020
    • Klädsamt seriemode
      30 november, 2020
    • Must från Skåne
      19 november, 2020

Genom att fortsätta surfa på denna webbplats, och genom fortsatt användning av denna webbplats accepterar du att vara bunden av och följa användaravtalet. Copyright © 2001-2015 moore.se - Alla rättigheter reserverade. man.se ägs och drivs av LM Networks AB (Lejon Media)