• Tipsa oss
  • Kontakta oss
Setup Menu via Wordpress Dashboard > Appearance > Menus
Ansiktet som Creative Minds i Velour by Nostalgis SS17-kampanj
27 april, 2017

År 2011 slog Ansiktet (Herbet Munkhammar & Erik Nordström) igenom med debutsingeln ”X”, vilket gjorde dem till ett av landets mest streamade artister. Nu, ett flertal hits senare är de aktuella med nya albumet ”Tusen Nålar” som har release den 12 maj.

De är även en del av Velour by Nostalgi vårkampanj Creative Minds, som är en serie porträtt av drivna persionligheter som driver utvecklingen framåt och inspirerar till att göra välklädda och hållbara kläder ”för mannen i tiden”.

– Velour står för välklätt mode med en tydlig idé kring hållbarhet. Vi gick igång på den kombinationen, säger Ansiktet.

Dela det här:

  • Twitter
  • Facebook
Dela

Mode  / Nyheter

Redaktionen

  • Senaste inläggen

    • It’s Tiki time!
      12 april, 2021
    • Caketail till påsk?
      29 mars, 2021
    • Volvo XC40 P8 Recharge
      24 mars, 2021
    • UNIQLO lanserar digital träningsklubb
      18 mars, 2021
    • Kärleksfulla drinkar
      10 februari, 2021


  • Senaste inläggen

    • It’s Tiki time!
      12 april, 2021
    • Caketail till påsk?
      29 mars, 2021
    • Volvo XC40 P8 Recharge
      24 mars, 2021

Genom att fortsätta surfa på denna webbplats, och genom fortsatt användning av denna webbplats accepterar du att vara bunden av och följa användaravtalet. Copyright © 2001-2015 moore.se - Alla rättigheter reserverade. man.se ägs och drivs av LM Networks AB (Lejon Media)